Hur *** gör man?!

Hejhej! :)

Idag är jag fortfarande sjuk. Inte kuligt alls! :/ Men,men nu när min "låssasbror" har rest bort så får jag låna hans ritplatta. :) ( man ritar på den och så går det direkt in i datan typ) Men då ska man ladda ner & installera något program till den. Och det programmet kommer inte riktigt överrens med mig! hmm? ;P
Hoppas jag fixar det snart! ;)
Blir ju inte så mycket att blogga om nu när jag bara är sjuk och ligger i soffan, men håll utkik, funderar på att lägga upp en Style by Tessie. ;) Får se.
Som sagt så har jag inte så mycket att göra så om jag har din bloggadress så kan det hända att jag slänger in en liten kommentar där! :)



Puss!

Kommentarer
Postat av: linnea

- tack så mycket :)

2011-09-02 @ 23:05:37
URL: http://magdalenaeklund.blogg.se/
Postat av: milae.

Krya på dej!

2011-09-03 @ 23:36:55
URL: http://milae.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0